· Класний журнал.
· Особові справи учнів.
· Табелі успішності учнів.
· План виховної роботи.
· Конспекти виховних годин, годин спілкування, диспутів.
· Розробки сценаріїв виховних заходів.
· Тека психолого-педагогічних спостережень.
· Щоденник роботи з «важкими» учнями.
· Протоколи батьківських зборів.
· Матеріали щодо запобігання дитячому травматизму, бесіди з правил дорожнього руху, облік проведення інструктажів з безпеки життєдіяльності.
· Літопис або фотодокументи класних справ.
1. Робота з тими, хто запізнюється, та виявлення причин відсутності учня.
2. Організація харчування учнів.
3. Організація чергування учнів.
4. Індивідуальна робота з учнями.
5. Контроль за зовнішнім виглядом
1. Перевірка щоденників.
2. Проведення заходів за планом.
3. Робота з батьками за планом.
4. Робота з вчителями - предметниками
5. Зустрічі з психологами або медсестрою, психолого-педагогічні спостереження.
1. Відвідування уроків класу.
2. Консультації психологів стосовно важковиховуваних дітей.
3. Збирання коштів на потреби класу
4. Зустрічі з батьками за планом.
5. Нарада щодо планування роботи.
1. Оформлення класного журналу.
2. Семінар класних керівників.
3. Аналіз виконання плану, корекція.
4. Проведення батьківських зборів, засідання батьківського комітету.
1. Оформлення особових справ.
2. Аналіз роботи та складання плану виховної роботи.
3. Статистичні дані.
4. Проведення відкритого виховного заходу.
• Перебудова змісту виховання, ключовими поняттями якого є людяність, милосердя, доброта, чесність, порядність.
• Виразна роль загальнолюдських цінностей та загальнолюдської моралі.
• Гуманізація відносин, цілісність виховного процесу.
• Вивчення учнів, учнівських колективів та об'єднань.
• Організація виховання та згуртування учнівських колективів.
• Організаційно-педагогічна діяльність щодо забезпечення життєдіяльності класного колективу.
• Розвиток особистості, її творчого потенціалу.
• Робота з батьками, індивідуальний вплив.
• Вивчення учнів.
• Об'єднання учнів у колектив.
• Співпраця з дитячими та молодіжними організаціями.
• Робота з батьками та громадськістю.
• Співпраця з культурно-освітніми та позакласними установами.
• Співпраця із шкільним психологом.
• Організація виховної діяльності: пізнавальної, трудової, художньо - естетичної, суспільно - гуманітарної, фізкультурно-оздоровчої, ціннісно-орієнтовної.
• Індивідуальна робота з учнями.
• Побудова системи виховної роботи в класі.
• Співпраця з вчителями - предметниками щодо дотримання єдиних педагогічних вимог у класі.