/Files/images/104634198_S_RRR_SS_RRRRR.jpg

Орієнтовний перелік документації, яку веде класний керівник:

· Класний журнал.

· Особові справи учнів.

· Табелі успішності учнів.

· План виховної роботи.

· Конспекти виховних годин, годин спілкування, диспутів.

· Розробки сценаріїв виховних за­ходів.

· Тека психолого-педагогічних спо­стережень.

· Щоденник роботи з «важкими» учнями.

· Протоколи батьківських зборів.

· Матеріали щодо запобігання ди­тячому травматизму, бесіди з пра­вил дорожнього руху, облік про­ведення інструктажів з безпеки життєдіяльності.

· Літопис або фотодокументи клас­них справ.

Циклограма класного керівника

Щоденно:

1. Робота з тими, хто запізнюється, та виявлення причин відсутності учня.

2. Організація харчування учнів.

3. Організація чергування учнів.

4. Індивідуальна робота з учнями.

5. Контроль за зовнішнім виглядом

Щотижня:

1. Перевірка щоденників.

2. Проведення заходів за планом.

3. Робота з батьками за планом.

4. Робота з вчителями - предметниками

5. Зустрічі з психологами або мед­сестрою, психолого-педагогічні спостереження.

Щомісяця:

1. Відвідування уроків класу.

2. Консультації психологів стосовно важковиховуваних дітей.

3. Збирання коштів на потреби класу

4. Зустрічі з батьками за планом.

5. Нарада щодо планування робо­ти.

Один раз на семестр:

1. Оформлення класного журналу.

2. Семінар класних керівників.

3. Аналіз виконання плану, корекція.

4. Проведення батьківських зборів, засідання батьківського комітету.

Один раз на навчальний рік:

1. Оформлення особових справ.

2. Аналіз роботи та складання плану виховної роботи.

3. Статистичні дані.

4. Проведення відкритого виховного заходу.

Пріоритетні напрями діяльності класного керівника

• Перебудова змісту виховання, ключовими поняттями якого є людяність, милосердя, добро­та, чесність, порядність.

• Виразна роль загальнолюдських цінностей та загальнолюдської моралі.

• Гуманізація відносин, цілісність виховного процесу.

• Вивчення учнів, учнівських ко­лективів та об'єднань.

• Організація виховання та згурту­вання учнівських колективів.

• Організаційно-педагогічна діяль­ність щодо забезпечення життє­діяльності класного колективу.

• Розвиток особистості, її творчого потенціалу.

• Робота з батьками, індивідуальний вплив.

Зміст роботи класного керівника

• Вивчення учнів.

• Об'єднання учнів у колектив.

• Співпраця з дитячими та моло­діжними організаціями.

• Робота з батьками та громадські­стю.

• Співпраця з культурно-освітніми та позакласними установами.

• Співпраця із шкільним психологом.

• Організація виховної діяльності: пізнавальної, трудової, художньо - естетичної, суспільно - гуманітарної, фізкультурно-оздоровчої, ціннісно-орієнтовної.

• Індивідуальна робота з учнями.

• Побудова системи виховної роботи в класі.

• Співпраця з вчителями - предметниками щодо дотримання єдиних педагогічних вимог у класі.

Кiлькiсть переглядiв: 157

Коментарi